gamzelican merhabalar bebegim 3 aylık besin alerjisi cıktı rota aşısı sonrasında inanılmaz gazı var hep huzursuz aglıyor doktor tolere edilebilir düzeyde diyet yapma dedi siz ne önerrirsiniz