Metonunannesi Sevda-47 Benimki de 8 ay 8 günlük asla emmeden uyumuyor Aralık’ta ise basliycam napicam ne edicem hicbi fikrim yok o kadar çaresizim ki önerisi olan lütfen biseyler yazsin
aylizin-annesi Sevda-47 hiç öyle deme bende kızım.beni emzik olarak kullanıyor amacı emmek değil uykuya geçmek diyodum keşke o anlara geri dönebilsem şimdi kucağıma alınca basıyor çığlığı
Alminazli Sevda-47 Benim bebegim 15 aylik cok gazli bi bebekte ebemiz arabada uyutun dedi o gün bugündür bebek arasinda uyuyo
SEDANURRRR Alminazli ay bizimkide öyleydi gazı vardı bi ara devamlı hastaneye gidiyorduk ıkınmalarını doktora göstermek için arabada uyuyordu ve asla uyandıramıyorduk 😂😅