Kızlar yatak odamız geceleri 16-17 derece ile 18-19 derece arasında 2.5 tog değerse uyku tulumumu var içine Zıbın ve alt üst takım giydirmem gerektiği yazıyor bu soğukluk değeri için şimdi öyle giydirip yatırımca üstüne yorgan örtmüycez değil mi bana hala garip geliyor örtmemek de üstünü bi el atın😅