Ayliz3107 Doğum yapalı 4 ay oldu ama hala sarı kötü kokulu akıntım var bu durumu yaşayan arkadaşlar ne yaptınız. Doktor korkusu oluştu bende zor bir doğum geçirdim doktora hiç gitmek istemiyorum nefret ettim . Bu durum duzelicekmi
miracinannesiii Ayliz3107 oğlum 1 yaşında ve o akıntı bende hiç geçmedi aşırı derecede rahatsız edici😑doktora randevu bulsam gitcem ama malesef yok😏
biryazmasali Ayliz3107 bende bekleyim şurda 2 yıl olCak bi operasyon oldum alakasız o ara geçti bi 2 ay hala devam çok yoğunda değil bni rahatsz edyr adetten once 1 hafta zirve yapıyor ama
Ayliz3107 miracinannesiii nee bir senemi oldu . 😨 Afedersiniz o şekilde iliskiye girebildinizmi acaba bana enfeksiyonun var diyolar ve her denememde kan geliyo korkulu rüyam oldu resmen akıntı ayrı cabası
Ayliz3107 Afedersiniz ilişkiye bile girmeye korkar oldum ne zaman denesem az miktarda kan geliyo bunlar normalmi onuda bilmiyorum sanırım doktora gitmek mecburiyet oldu
miracinannesiii Ayliz3107 yok bende sadece akıntı var öyle ilişkide yada normalde kan falan gelmedi hiç normal doğum olduğu için akıntı olduğunu sanıyordum ben sadece yoğun bir akıntı bendeki ilişkiye falan engel bir durum değil yani ben rahatsız olduğum için gitmek istiyorum doktora ama sizin kan fakan gelmiyorsa ciddî bisey olabilir belki bir doktora görünün 💐💐