Kızlar çok şükür bebeğimin gelişimi iyi, 11 aylık ve 1 haftadır gece sadece emip tekrar uykuya dalan bebeğim resmen uyanıyor ve uyumak istemiyor. Mecbur sallıyorum ancak öyle yatıyor. Yanıma alıyorum pat uyanıyor, emziriyorum pat uyanıyor. Tok olduğunu düşünüyorum gelişimi de iyi, uyku saatlerini de ayarladık fazla ya da az uyuma gibi bir sorunu da yok. Tek sorun 5 defa kalkan bebeğim 25 defa kalkmaya başladı.. çözüm nedir veya neyden kaynaklanıyor bilen var mı?