hulyaaa-123 Taş mı değil mi daha belli değil ama başımda Hep ağrı var belim ağrıyor o kadar kötüyüm ki nasıl düşürdünüz taşınızı
Rubab_Mommy hulyaaa-123 Benim eşimde vardi 8mm bobreginden safra kesesine duşmuştu kendiliginden.Doktor ilaclarla duşmesini saglamişti.Tabi cok zor gunlerdi agrisi aciai cok fazlaydi.Cok şukur gecti.
2lokummannesiii hulyaaa-123 Bol bol su içip zıplamanız lazım. Sabah ılık limonlu su da içebilirsiniz. Taş düşürme ağrısı çok sancılı olur. Mesaneye baskı olur yoksa düşmüyordur böbrekteki kıpırdadığı için ağrı yapar.
0znur Benim safra kesemde taş var. Ameliyat gerekiyor ertemeye çalışıyorum suanlik Sancı karnıma ve belden sırtıma vuruyor