Niloya21 24 gün oldu doğum yapalı bebeğimi emzirirken göğsümde kaşıntı oluyor. Bu durumu yaşayan var mı? Çözüm önerisi olarak ne önerirsiniz?Rica etsem paylaşır mısınız?
0znur Ay evet ya benim de ilk zamanlar çok kasiniyordu. Dayanamayıp memeyi çocuktan çekip kasirdim 🤦🏻♀️ Geçiyor zamanla 😅😅