Kızlar merhaba, oğlum 9ay 14günlük. Bugün akşam yemek yediricektim bi kaşık yoğurt verdim midesi bulando kustu tamamen midesini boşalttı. Kötü kokulu şekilde bide. Sonra yemek yedirmedim midesi rahatlasın diye. Şimdi de sapsarı ishal kaka yapmış ta beline kadar çıkmış. Neden olabilir sizce üşütme falan olabilirmi? Çünkü sabah uyanmıştı emzirdim yanımda uyudu tekrar üstünü örtemeden uyuyakalmışım. O ara üşümüş olabilir ne yapmalıyım bi tavsiyeniz varmı?