Ogluscan Kendini sakin paniğe sokma. Düzelir inişli çıkışlı bir şekilde gidiyor. Benim oğlum 21 aylık hâlâ inişli çıkışlıyiz. Bı bakarsın çok emer yada çok yer bı bakarsın hiç oralı olmaz. Ama her atak onlara yeni şeyler öğretir.
Ogluscan Havvakck seni çok iyi anlıyorum atak haftaları delirtiyor. Ama sabır elbet gececek dıe kendini sakinlestir . Allah kolaylıklar sabırlar versin her bebek her anne bebek ilişkisi farklıdır. Aranızdaki bağ ile çözüme ulaşılır.
anne-11 Havvakck hop yarın ayı bıttı dıye hemen bırden oyle bıter mı bılmem ama hıcbırsey kalıcı degıl uzulme sen strese gırdıkce bebegınde o stresi senınle hıssedıyor atak ta bıtıyor yemek problemde gecıyor saglıklı olsun yeter
anne-11 Havvakck gececek sancılı bir sürec ıste hıc gecmeyecek sanıyor ınsan Allah sabır versın sıze de gecıcek ama oyle dusunun