Canım benim bebeğim de geçen ay koltuktan bi anda kendinş yere bırakmış. Eşim de kafasını yere vuracak diye aniden kolundan tutuvermiş. Mutfaktaydım ağlama sesine hemen salona koştm. Çocuk kolunu kaldıramıyor elletmiyor. Hemen acile gttik röntgen çekildi kırık çıkık yok dedi. Korkmuştr dedi doktor ondan oynatmıyodur. Neyse geldj eve ama hala aynı zar zor uyuttum. Sbah oldu çocuk hala aynu kolunu kıpırdatmıyor. Özele ortooediye götrdük hemen. Doktor baktı dadı çıkığı olmuş dedi. Dirsekten çıkmş. Röntgende görünmezmiş. Kolunu büktü oturttum yerine dedi. Çocuğum ne acı çekmiş. Ağlaması durdu keyfi geldi. Yani ihmal etme diyorum baktır başıa bi doktora daha