merhaba .benim 1 aylık oğlum var anne sütü ile besleniyor dışkılama emme vs hiçbir sıkıntısı yok sadece uyandıktan sonra onu beslemem altını değiştirmemden sonra toplamda 3 saat uyanık kalıyor 2 memeyle cok güzel besliyorum gazını alıyorum sonra başlıyor etrafı izlemeye kesinlikle ağlama vs yok huzursuzluk yok emmede sorun yok geceleri böyle değil uyanıp emip yatıyor ama gündüzleri bu şekilde baktıgmm her yerde en fazla 1 saat uyanık kalması gerektiğini söylüyor bu Durum normal mi napmam gerekir sizce sorun ne olabilir ben şikayetçi değilim huzurlu görünüyor ama bu kadar fazla uyanık kalması beni endişelendiriyor cok ihtiyacım var yardımınıza bu durumu yaşayan var mı