Merve99 durumlarımız farklı ama bende başladım. 2 yaşındayız. Günde 3 kere emzırıyorm. Sabah uyanınca, öğle uykusuna yatarken ve gece uyuturken. Birden kesmeyi doğru bulmuyorm. 2-3 hafta sonra sabah uyanınca emmeyi bıraktırcam. Yaza doğru da uyurken emmeleri.