Asafecrin basima gelen ve suan yasadigim olayi anlatim belki size faydasi olur oglumda balgamli oksuruk baslamisti ama okadar kotu ki karda uyumus sanki gogsunden de hirilti geliyordu 3 gun gecmeyince cocuk dr goturdum ve tam dr girerken kaka yapti kakasida mukusluydu dr anlattim maaalesef ki cocuk drlari alerjiyi bilmiyorlarmi umursamiyorlar mi nedir teshis koyamiyor bana antibiyotik balgam sokturucu ve ventolin surup verdi ama ben guvenmedim cunki alerji oldugunu dusundum
bu yuzden de antibiyotigi 4.5 aylik ogluma baslamadim eger alerjiysek hic bir ise yaramiyor minick bebegime bosuna vericektim beni haftaya kontrole cagirdi 1 hafta normal ayni seyirde gitti son gunlerde burnu akmaya basladi bi gun akiyor bi gun tikali hiriltisi daha da artti napcami sasirdim iyi bir cocuk dr bulmam gerekiyordu arastirdim ve prof. Alerji dr goturdum direkk dr bebeginiz %90 alerji dedi verdigi ilaclarla cok sukur o gecmeyen hiriltisi gecti burun akintisi gecti bi tek oksurugu kaldi oda gece emerken terliyor onu bi engelleyebilsem oda gecicek insallah daha bir hafta olmadi. Ben artik her dra guvenemiyorum bebeginizde gecmeyen uzun suren hirilti oksuruk burun akintisi hapsuruk vucutta dokuntu mukuslu kaka kakada ipliksi ince kirmizi cizgiler (kan) hatta bunlarin sadece bir kaci var ise bebeginiz alerjik cocuk dr varkit kaybetmeyin alerji doktoruna goturun derim.