260821 herkesin doktoru ayrı bişey demiş benim doktorum 3 aylıkken uyandırıp beslememizi söylemişti çünkü onların mideleri daha çok küçük ve anne sütü çok kolay sindirilen bir besin, acıkınca ağlar olayı kan şekeri düşen bir bebek için geçerli değil demişti bence mantıklı bir açıklama