Zuhalhlt benimde öyle oldu gözlemleyin ne kadar suruyo bittiğinde tekrardan olacakmı olmuycakmi benim 50 güne yakın kanama oldu sonra 1 hafta kesildi tekrar oldu adet sandım ama 4 5 gün sonra kahverengi lekelenme olmaya başladı şuan 85 gün oldu dün doktora gittim rahim duvarına baktı ultrasyonla parça kalmismi kalmamış mi diye bı skntı çıkmadı ilaç yazdı bunu kullandıktan sonra adet olursun dedi sizde bı sure gözlemleyin devam ederse gidin doktora