Merhaba arkadaşlar oğlum 3 buçuk aylık son 1 haftadır oturmak istiyor yatirinca kafasını ayaklarını kaldiriyo kucağımda da aynı oturtmayinca huzursuzlaniyo oturunca sakinliyo tabi bu durumu sürekli yapmıyorum çok kısa tutuyorum ve çok dik oturtmuyorum sizler ne zamn oturtmaya başladınız sizde de bu dönem boylemiydi ?