bireylul Geçen hafta enfeksiyondan dolayı zaten antibiyotik kullandık dün eşimin ablası geldi oğlu gripti maalesef bebeğime de bulaşmış bugün öksürüyor ve burnu akıyor antibiyotik kullanmak istemiyorum evde ne yapabilirim doğal olarak 7 aylık bebeğim
Elizan-Evimizin-Cicegi- bireylul canım nane limon yap içir birde beşiğinin oraya sağanı kes üzerine karanfil batır koy hem rahat nefes almasını sağlar hemde havadaki mikropları öldürür
Ankakusu35 bireylul boş sarımsaklı tarhana çorbası , yastığına cold mix damla damlatabilirsin burnuna iyi gelir, bir de ıhlamur çok geçmiş olsun bebekler hiç hasta olmasa keşke 15 gündür az çekmedim bende :(
2oglananasi bireylul covid bile olabilir.zaten viralse antibiyotik vermezler ama 7 aylik küçük cigerine inmeden doktora goturun derim
mihrosum bireylul antibiyotik kullanmasan bile en azından soguk algınlığı ıcın bir ılac kullan canım yoksa cocuk huzursuz olur. Ben ıburamın zero kullandım aferim kullanan var mesela. Onu danıs dra. Dra gidemiyorsun saglık ocagında git mutlaka. Ayahına sarımsaklı zeytınyagı yap. Oda yada sogan karanfil eksik etme. Her gun yıka. Su iyi gelır
Umutalim Bir kaşık tereyağını erit üstüne biraz pekmez koy içir çorbasına minik bir diş sarımsak koy geçer inşallah 🌼