NurR Şimdi “yok bıraktırmayın öyle etme filan” derdim de eminim bir durum vardır ki soruyorsunuz. Ben daha emziriyorum ama çevremde gördüklerim; acı sürse de çeşitli ot vb sürse de emcek bebe her türlü emiyor. Bu kısım da aynı tuvalet eğitimi gibi emzirme döneminde de gerek başlama/red gerek bırakma/kesme durumlarında iş anneye düşüyor,kararlı olmak gerekiyor.
Cam rendede rendelediğiniz meyveleri su ile biraz daha sulandırarak gündüzleri verebilir, geceleri de her emmek istediğin de su verebilir, pışpış gibi her ne şekilde uyuyorsa uykuya geçirtme şeklinde yapabilirsiniz.
Benim oğlan 7 aylık, sabah 7de uyandırıyorum önce emzirip sonra kahvaltısını veriyorum. Sizde bir doktora sorun mesela önce su içip sonra kahvaltısını mı yapabilir?
Devam sütü hakkında bilgim yok.
En sıkıntısız şekilde geçirmeniz dileğiyle.