iyi akşamlar kızlar uzun zamandır gece uyku sırasında agzımdan su akıyor ve bu beni aşırı rahatsz ediyor ve yastığa kadr akıyor ( kokulu şekilde) yastık yüksek mi alcak mı geliyor acaba dedim yastık değişikliği yaptım yine aynı değişme olmadı
sonrasında ortapedik yastık aldım kendime bir aydır kullanıyorum ama değişme olmadı her Allah’ın günü yastık kılıfı değiştirip yastığı havalandırıyorum koktuğu için rahatsz oluyorum 😣 başına gelen var mı artık doktora gitmeyi düşünüyorum hangi bölüme gitmem lazım onuda bilmiyorum 🤦🏻♀️