Kızım 20 aylık geceleri erken uyutamıyorum bir türlü o yüzden sabahları geç kalkıyor ama ben erken kalkmasını erken yatmasını istiyorum sizlerin uyku rutinlerinizi merak ediyorum ve gündüzleri kaç uyku yapıyorsunuz ? Yatağa kaçta geçiyorsunuz ? Uyuması zaman alıyor mu ? İnce detaylı Bilgi verirmisiniz ?