kgnms Bebeğim 6 aylık oldu hala gazdan patlıyor hayal kurmaktan bıktım ne zaman nasıl geçecek bu?? Artik dayanamiyorum
Elifatm1 kgnms ah ah. Bezdim bende yemin ederim. Asiri gazlı bir bebegim var 3 buçuk aylık. Ne uyutuyor ne emebiliyor. Delirmek üzereyim resmen.
yareninannesi888 kgnms yanılmıyorsam 7.aya kadar biogaia kullanmıştık gaz bombasıydı resmen kızım hala zorlanır bazen yaşına girdi
Gamzeburkan kgnms bizimde 5.ayda tavan yapmıştı gaz ama 6. Ayın içinde birden kesildi insallah sizinde öyle olur
kgnms Cenan olsa da onun icin ilac tedavi var mi? Alerjik bebek zaten diyet yapiyorum bir aylik oldugundan beri
yareninannesi888 kgnms 7 aylıktı yanlış hatırlamıyorsam 1haftada falan azaldı sonra rahat rahat yapmaya başladı gazını şu an soğan sarımsak mercimek vs yerse oluyor arada
nazlieylul kgnms bnde biogaia ve zinco birlikte kullandım anca iyi oldu ve dönemsel gaz ilacını değiştirdim sürekli aynı kuşlanınca bi süre sonra bnmde etki etmedi ama biogaiayı hep kullandm
Cenan kgnms ilaç tedavisi varmı bilmiyorum ama çocuk alerji ve immünoloji doktoruna götürebilirsiniz bence belki daha iyi ve etkili olabilir
Umutalim Altında besin intoleransı olabilir şimdiye kadar geçmesi gerekiyırdu süt ürünlerini birkaç gün kesin deneyin bence
YorgunAnneyimvesselam57 Ben bi sene cektim nerdeyse ama ne cektim kolikti bittim geberdydim kendimi dovdugumu bilirim benimki uyumadan buyudu resmen abartamiyorum tamolarak 10 aylikken bittj benim
kgnms YorgunAnneyimvesselam57 azalarak mi bitti yoksa 10. Ayda birden mi bitti? Birde aglamalari azaliyor mu bitince ? Bazen kendi mi huysuz yoksa gazdan bu kadar olur mu diyorum
YorgunAnneyimvesselam57 kgnms soyle azalatak bitti ama.tamamen de o ayda bitti snralari disi agriyinca huysuzluk eder atak vs ama oda belli bi sure
Alygkc Alerji den dolayı oluyor mama alıyorsa bebeğiniz neocate raporlu mama çok etkili tedavi edici resmen