Evin28 atak haftasında sanırım. Benım 2 aylık oğlumda bazen böyle yapıyor. Ben o zaman kucagıma alıp ayakta pışpış yapıp biraz sallıyorum 1 dk falan. Sonra yavaştan yaklaştırınca tutuyor. Sizde o arada hafiften pışpışlayıp sallamaya devam edin. Tam tutunca rahatınıza bakarsınız. Umarım işe yarar sizde de. Kolay gelsin🤗