Bebeğimi hiç yastıkla uyutmadım doğduğundan beri 4 5 gündür çok hastaydı antibiyotik kullandık sürekli burun temizliği yaptım ama asla nefes alamıyordu bende yastık koydum başının altına öyle daha rahat uyudu birkaç gün, şimdi hastalığı geçti şükür bu seferde yastıksız uyumuyor inatla vermiyorum yastığı inatla direniyor uyumuyor yastığa koyunca uyuyor nasıl vazgeçireceğim ben şimdi, iyi birşey olsa alışmaz böyle 3 5 günde hemen, zararlıya ölüp bitiyor resmen yastık sevdasıyla