Nurtenn Afra11 benim oğlumdada vardı göğsünün ucu süt toplamıştı beyazdı uç kısmı doktorumuz kesinlikle sıkmayın dedi kendiliğinden geçeceğini söyledi öylede oldu kendiliğinden geçti