Tazecikannii Sizinde üşütünce kasıklarınız beliniz yani karnınız agriyormu benim nerdeyse üç yıl olacak doktora da gittim ama sanırım usuttugum için ayaklarımdan karnım agriyor
Fenty Tazecikannii Benimde doğum yapalı 3.5 sene oldu, ayakta çok durunca belim aşırı ağrıyor üşüttüğüm zaman da dikiş yerlerim ağrıyor normalde bel ağrısı hiç yaşamazdım doğumdan sonra olmaya başladı hala da geçmedi.
KumsaLina Tazecikannii bende bazen hapşırınca ağrıyor, akşam balkona hemen çıktım girdim sızladı geçti sanırım hayat boyu böyle devam edecek
Astalavistaaa Evet 1 buçuk yıl oldu doğum yapalı üşütünce dikişlerim sızlıyor. Bazen ani harekette iğne batar gibi oluyor. 🤷🏻♀️
Tazecikannii Astalavistaaa evet karnım aciyo sanki üsutunce bide gaz sancısı gibi herkes sezeryandan sonra öyle oliyor diyo
mertalibrother 1.5 sene önce dogum yaptım dikiş yerim ağrımaz falat ayagım taşa biraz degsin hemen gaz birikiyor karnımda ve aşırı afedersiniz salıyorum ortaya yoksa karnıma kramp giriyor😰
mertalibrother Tazecikannii bagırsak düzenliyici kullanabilirsin ve ayaklarını üşütme kesinlikle kurufasülye karnıbahar gibi gaz yapan şeylerden çok yeme ben hiç yemiyorum yoksa fenalaşıyorum