Senaatalan Balogluum Hiç kullanmadım ailece Omo hipoalerjenik kullanıyoruz çocuklarımın ikisi de hassas ciltli olmalarına rağmen sıkıntı yaşamadık
merhabacanim Balogluum 3 yaşında sanırım bizim deterjanla yıkamaya başladm ama hala onun çamaşırlarını ayrı yıkıyorum 😀
Zeyneplena34 Balogluum Benim kızım alerjik bir bebek 4 Aylik oldu en başından beri kullanıyorum. Deterjanlar en güvenilir bebekler için olanı o yüzden uzunca bir süre kullanacağım. İlk kızımda 3 yaşına kadar kullandım. Biz bize uygun olan temiz içerikli deterjan kullanıyoruz
Sultan_123 Birazda biz abartiyoruz ya eskiden deterjanmi varmis ayri bizimkiler beyaz sabunla yikanirmis . Yok deterjani yok yumusaticisi yok emzik temizleyici bana gereksiz geliyo
YorgunAnneyimvesselam57 Valla b3ni yeni dgdugunda birkere aldim snra normal deterjanla devam ettm 18 aylik
ZMK Balogluum 19 aylık green clean kulalnıyorum hep de kullanıcam çok memnunum ama arada bizimkileride yıkarken o sırada kızım üstünü kirlettiyse onunkinide atıveriyorum