Mavsnz06 lor peynirini kendim yapıyorum bebeğime yapmış olduğum yoğurttan yapıyorum çökelek de deniyor sanırım yoğurda bir miktar su koyuyorum koyu kıvamlı ayran gibi oluyor ve kaynatıyorum o su buharlaşıp peynire dönüşüyor 😋 labneyi hazır alıyorum içim marka, tereyağını tuzsuz alıyorum bazen köyden bazen marketten 🌸