Merhaba arkadaşlar size birşey danışmak istiyorum bebeğim 9 aylık (prematüre düzeltilmiş 11.5 aylık) bebeğim yatarak oyun oynuyor kendi kalkıp oturamıyor bunun için erken mi yapması mı lazım normalde desteksiz oturuyor artık prematüre diye beklemek istiyorum ama içim de rahat değil emeklemiyor zaten yüz üstü durunca ağlamaya başlıyor ( bu benım için sorun değil eşimde emekledrn yürümüş ve birkaç kişi daha ) umarım derdimi anlatabilmişimdir teşekkür ederim şimdiden