Hatay31 Merhaba anneler 23 günlük bi prensesim var ve gün içinde sürekli ağlıyor uyumuyor gaz sıkıntısı mı acaba diyordum gazını çıkarınca da uyumuyor acaba aç mı karnı mı doymuyor herşeyi düşünüyorum doyup doymadığını nasıl anlayabilirim ?
burcumasalhazal- Hatay31 günlük idrarlı bez sayısından ve aldığı kilodan doyup doymadığını anlayabilirsiniz
ErkekkAnnesii Hatay31 çişli bezine bakın günde 4 5 çişli bez alırsanız ve düzenli kilo artışı varsa doyuyordur dünyaya adapte olmaya çalışıyor daha ufak zamanla düzene girer
Ttugbaa Hatay31 gazını çıkarmış olması bittiği anlamına gelmez canım ona yetmiyoda olabilir benim bebeğim 3 aylık doğduğundan beri gazlı bebek çıkarıyo ama yetmiyo mesela hala huzursuz doyduğunuda bezini takip et anlarsın dolu kaç bez değiştiriyosun ona bak