Arenbebek doganhavva doktorlar yenidganlarda eger sadece anne sutu aliyorsa ve ikinma kendini kasma aglama yoksa normal diyor
Hum34 Benim kızım 9 gün yapamadığı olmuştu. Ben bir fitil veriyordum hemen yapıyordu. Acile de gitsek fitil atıyorlardı çünkü 😬Ama 3 gün çok normal.