Zehraeymenn ben mop pro modelini aldım canım daha 2-3 gün oluyor ama cocugum kolik onu bile tam calıstırcak vakti bulamadım daha haritalanmasını yaptıramadım evin sadece bi odayı süpürüp sildirebildim memnun kaldım evet tabiki birinin süpürdügü gibi olmuyor arada ufak tefek kacıyor ama zaten bunu göze alıp süpürgeyi al derim genel olarak memnunum cok sevdim hiç bir şeye vaktim kalmıyor tuvalete dahi kosa kosa gidiyorum katılarak aglıyor malesef☺️ Almısken sınırları zorla moplusunu al derim eğer benim gibi bi bebegin varsa