Kızım 4 ay 6 günlük 2740 ile doğmuştu şuan 6500 kilo meme reddimiz var biraz zorla da olsa emziriyorum biberon tutmuyor mama içmiyor sadece ben beni de önceki gibi sık emmiyor 4 ayında 350 gram almıştı ve suan bana yüzü çökmüş göbeği falan yok zayıflamış gibi geliyor elime alınca ağır değil mesela psikolojim bozuldu iyice uykusunda emziriyorum ama ne bileyim artık böyle gördükçe ne yapacağımı bilemiyorum çocuk hiç birşey tutmuyor hiç birşey sadece beni emiyor 68 cm boyu var boyuna mı desem ama yüzü bile zayıfladı ya 😔 çok üzgünüm çok ne yapacağım böyle ek gıda derlerse onu da yemez diye korkuyorum hemen ne versem atıyor ilaç bile