BegumunAnnesiii valla bnde ağladım ama yapacak bir şey yok ne taklalar atıyordum yesin diye ayakta gezdirirken oynatıyordum falan öyle vermeye çalışıyordum biberonu yok istemeyince yemiyordu bir şekilde büyüyorlar merak etmeyin benimkide ek gıdada hiç yemiyordu bende bir kaç kere sinirlendim bazende zorladım sonra baktım çocukta fobi oluştu kaşığı görünce tadına bakmadan ağlıyordu sonra bıraktım kendi haline ben karşısında yedim hep beni izlediğinden mi nedir bilmiyorum açıldı zamanla iştahı yemeye başladı çok yemiyor yine ama azda olsa her yaptığımı yiyor bazı şeyleri çok seviyor yoğurdu, tarhanayı mesela öyle öyle alışacaklar