Merhaba kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var ve yaklaşık 2 aydır burun tıkanıklıgı var her gün aspiratör ile temizliyoruz doktor bol bol fizyolojik serumla temizleyin dedi, daha önce 13 günlükken covid oldu iyileşti ama bu burun akıntısı geçmedi bir türlü sizce bu kadar uzun sürmesi normal mi