Gmzthb Kızlar merhaba oğlum 14 aylık, üst azı diş tarafı morarmış daha önce ön alt diş etide morarmıştı dişi çıkmaya basladığı zaman geçmişti ama bu defa sanki birazda kabarmış gibi. Nedendir kii? Basına gelen var mıı
Caglarass Gmzthb Azı dişi çıkacağı zaman oğlumunda öyle olmuştu sonra geçti tabi. Şişip morarmıştı ilk görünce korkmuştum bende ama normal 😊
Caglarass Gmzthb Rica ederim canım , azilar biraz zorluyo minikleri tez vakitte rahatça çıkar inşallah 😊