Gmzthb iyikioglum Doğumda beyin kanaması geçirdiğim için hiç bilmiyorum kuzum maalesef ben hastahanede kaldık 1 hafta orada alışmış bir sekilde
iyikioglum Gmzthb çok geçmiş olsun şimdi nasılsınız iyisiniz umarım . Allahım yavrularımızı bizlere bağışla yarabbim 😓
Tugce iyikioglum alıştırsanız bile sefasını süremeden bıraktırma derdi olacak 😂 bari emziksiz çocuk büyüttüm diye hava atarsınız boşverin emziği 🙈🙈 Avent ultra air kullanıyor. Ultra softun ucu da aynı. Geceli gündüzlü hepsi aynı
iyikioglum Tugce aynen öyle canım sefa süremeden bıraktırma derdi ☺️ Hava atma değilde nasıl çıldırdığımı nasıl bunaldığımı anlatabilirim 😂
Gmzthb iyikioglum tesekkür ederim canım daha iyiyim tabii etkilerini yaşıyorum ama tedavi altındayım buna da şükür evladıma bağışladı Allahım 😌
Annekeki Aalizzwell valla bilemedim ama bence mumkun ya🧐ablama da zor biraktirmis annem iki yasi geciyomus senelerce tel takti mesela. Ben hic sevmemisim emzigi dislerimi goren tel taktirdim zannediyo🧐
Aalizzwell Annekeki ya benle kardeşimde hiç emzik emmemişiz kardeşimin inci gibidir ben 2yıl tel tedavisiyle düzelttirdim hatta çene cerrahı ameliyat yaptı telden önce bir 6ayda onla uğraştım 😕