Neredeyse 4 aylık olmak üzere olan bebeğim emzik ile uykuya geçmeye alıştı. Gece gündüz tüm uykuları emzik sayesinde. Sevinmeli miyim üzülmeli miyim bilmiyorum. Emzik karşıtı bir insandım. Bebeğimin gazı ve meme düşkünlüğü sebebiyle doktorumuzun emzik önermesiyle başladı. Emziği tükürüyordu alışmıyordu içim rahattı. Şu an tam manasıyla alıştı.
bu işte bir terslik var mı? İleride sorun olur mu? Bıraktırmalı mıyım? Emziksiz nasıl uyur 🙈