Zuhalhlt Kizlar benim dün kırkım çıktı sezaryen ile doğum yapmıştım kanamam ilk 15 20 gün yoğundu sonra azalmaya başladı sonra leke leke olmaya devam etti bugün de sanki adet olmuşum gibi kanamam var . Sizce nedendir acaba adet mi oldum hemen