Meliska Merhaba kizlar 9 gunluk oldu ama hickirigi cok oluyor…neden oluyor acaba? Normalmi boyle olmasi ?
BARTUMOM Meliska benim oğlum ek gıdaya geçene kadar günde 20 kere hıçkırık tutuyordu çocuk uyuyamiyordu resmen hickirmaktan midesi genişliyor dedi doktorumuz
Nazlideniz Meliska Hemşire hıçkırık tuttuğunda memenize tutun emsin geçer demişti. Aynen yenidoğanken çok oluyor. Bizimki de hem hıçkırır hem hapşırırdı 🤗 Sağlıkla büyüsün inşallah 🥰
Annekeki Midesi genisliyor. Kizim okadar cok hickirirdi ki bi de kucuk yani kiyamazdik cani aciyo gibi gelirdi🙈