Annesininkusu Kızlar merhaba 5 günlük bebeğimde sarılık var değeri Çarşamba gittiğimizde 11 di şuan 12 geçmiyor ve uyanmakta zorluk çekiyorum siz nasıl geçirdiniz yardımına ihtiyacım var sütüm yetiyor emziriyorum üzerine mama veriyorum
gulsnmstf Annesininkusu BEn SAaT BaSİ ALARM KURUyodUM Cocugum için uyandım valla bende çok uykuya düşkün briiydim hatta hastanede bile yattık biz mama anne sütü hele bzmki meme tutmuyodu sagiyodum mecbur o gece uykulu uykuku sağ yedir neler çektim ama kızım için dgeer ♥️
benkullanici07 Annesininkusu sütünüz yetiyorsa mama vermeyin onu iyi edecek anne sütü zaten. Memenizden uzaklasir yoksa. Gece ışık açık uyuyun ve gündüz kesinlikle gün ışığında dursun. Duzelir
Mucizemm344 Annesininkusu canım benimkide oldu idi hastanede yattık bide biz.Saat başı emzir.Kızım emmiyordu o zamanlar sağıp duruyordum kaç hafta uykusuz kaldım geçsin yeter ki diye
Aceranne Annesininkusu ver canım mama alışır diyenlere de bakma aşılmaz emzir de aynı zamanda mamayı şırıngayla ver sütünü de sağ ver uyandırmak için de topuğunu çimdikle canının acıması lazım yoksa uyanmaz uyanmazsa da sarılık olur hastanede yatmak daha kötü insan kıyamıyor ama bişey olmaz alarm kur saat başı uyan emzir karnını doyur uykusunda bile ağzının kenarından sağdığın sütü ver kaşıkla
Aceranne Annesininkusu bana da alışır diye verdirmediler mama sonra hastaneye yattık 😔geçiyor o günlerde ama işte o süreci yaşama inşallah zor yani sütünü sağ emzir mama ver hiç bişey olmaz bu arada kilosu kaç bebeğin