nisaAnnesi kizlar 4ay once sezeryan ile dogum yaptim fakat hala regl olmadım aynindurumu yasiyan var mi
TUBA06 nisaAnnesi evet ben hala olmadım 4 ay oldu süt koruyo heralde emzirme bitene kadar olmucak galiba bundan önceki dogumdada oldu emzirme bitti ben adet oldum kişiden kişiye değişir tabi bakalım bunda nasıl olucak