Ysf-kn mavi olan külot bez, yeşil olan cırtlı bez. Ben de natural kullanıyorum. İndirimlerden bio naturel alıyorum. Bio olan daha yumuşak, pamuk gibi. Onun dışında bi farkı yok. İndirimsizken o kadar para vermeye değmez. Lastik izi yapmıyor dediler ama iki bebeğimde de gayet lastik izi oluyor