Kızlar gebelikten önce cipralex kullanıyordum antidepresan. Ha ile kalınca bırakmak zorunda kaldım. Hamileliğim sıkıntılı geçti biraz. Ve ben son iki ay sürekli ağladım.Şimdi bebeğim 21 günlük ve ben bazen çok kötü hissediyorum.Bebeğimi çok seviyorum ama o kadar enerjisiz ve bitkin hissediyorum ki. Hem de her şeyden korkuyorum ateşimi. Çıktı nefes alıyor mu diye. Ben bu korkularla nasıl büyütücem bebeğimi diye tedirginim sürekli. Doktora gittim selectra 50 mg verdi.Sanki kullansam iyi gelmeyecek gibi. Var mı deneyimleyen benim gibi? Akıl verin kullanmaşı mıyım? 😭 Bebeğimin ve eşimin bana ihtiyacı var iyi olmak istiyorum😭