KucukAdamm AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ayin 3 ünde açıklayacaklar bakalım ne kadarmış enflasyon 😂 Yüzde 21 in üzerinde çıkarsa altın ve dolar uçacak diyorlar ki çok çok üstündeyiz.
Kbraba HurremSultan biz de 23 tane öyle yaptık borç vardı daha yükselmeden alıp verelim diye hem altindan hem de çektiğimiz krediden zarar ettim