Buse_efe Bebeğim 5 günlükken hastaneye götürdük sarılığına baktırmak için var ama gününegöre normal dedi doktor bugün 15 günlük oldu lakin gözlerinde hala var sarılık bu durumu yaşayan sonra düzelen oldumu
MyEternalLoveNoyann Buse_efe biraz geç geçebiliyor bizde 4gunlukken kuveze girmiştik sarılıktan 40kontrolunde hala gözlerinde sarılık vardı ama doktorumuz korkacak bişey yok süt sarılığı bu demişti
ikibabybirmom Buse_efe 25 gün çektik sariligi en son gözlerden geçiyor sarılık korkma geçer Allah’ın izniyle Emiyorsa sık sık emzir mama yiyorsa aç birakma birde günlük 10 dakika güneş görsün faydası oluyor
Buse_efe MyEternalLoveNoyann gözündede var yüzüde sarı ciğerlere inicek diye korkuyorum hastanelerde mikrop yuvası her fırsatta götürmek istemiyorum 🥺