Maalesef silikon göğüs ucı olmadan bebeğim emmiyor. Ama her emmede göğüs uçlarım parçalanmış gibi acıyor. İnanın emzirmekten soğudum. Avent small boy almıştım 1.5 mm olan. Acaba ucu içine sıkıştığı için mi acıyor diye düşündüm. Standart boy olan 2.4 mm yazıyor. Ondan alsam daha mı rahat ederim acaba kullanan var mı? Bir de bebeğin ağzına giren kısmın milimetresi mi yoksa meme ucunu içine alan kısmın çapı mı 2.4 mm onu anlayamadım. Bebeğim 1 aylık tutabilir mi?