Kızlar kızım 15 aylık 3 öğün mama 3 öğün ek gıda alıyor doktora gittim bugün mamayı kes dedi onun içinde cok kimyasal var dedi süt vereyim mi dedim verme dedi sadece yemek yesin dedi bende yemiyor dedim 3 öğün yese yeterli dedi ama ben daha bugün bir kase çorbayı bile doğru düzgün yediremedim napcağomı şaşırdım sağlık ocağına götürmüştüm hastaneye de götürsem mi acaba madem bu mama kimyasal niye ozaman çocuklarımıza yediriyoruz yani sütüm olmadı diye verdim en basından beri ben napcağomı şaşırdım