Rizeliii ben devamlı yapmıyorum yani ayda bir iki kez anca yapıyorum. Biraz irmik, onun yarısı kadar ruşeym suyla pişiriyorum ikisini. Sonra içine muz armut elma taze meyve ne varsa onu eziyorum. Bazen içine pekmez de koyuyorum biraz. Ceviz ya da fındık rendeliyorum. Bu şekilde yediriyorum. Hazır kaşık mama bir kez hipp marka aldım ama oğlum asla yemedi bunu bu şekilde pişirince çok severek yiyor.