[silindi] İzninizle biraz saçmalamak istiyorum 😂😂 standart güzellik algısından kusmak üzereyim. Aslında her yüzün kendine has bir karakteri var. Her şeyi geçtim 30 sene sonra bambaşka bir trend olacak. 20 sene önceki ince kaşları, geniş basenleri beğeniyor muyuz? 500lü yıllardaki kıllı ve armut vücut yapılı ideal kadınları beğeniyor muyuz? Farklı gözle bakınca o biblo burunlar itici bile gelebiliyor. Benim burnum ideal bir burun biraz tuzum kuru ama bacaklarım hiç de ideal değil. Değiştirmeyi düşünmüyorum. Bence böyle de çok güzeliz.
yeterince saçmaladığıma göre kesinlikle araba diyorum😂