Bebeğim 4 aylık, uyku düzeni var mı yok mu ne desem bilemiyorum. Gece 10-11 gibi uyuyunca 2 saat sonra uyanıyor yani sabaha kadar uyumuyor. Uyanınca öyle emip uykuya dalmak da yok, 1,5-2 saat uyanık kalıp gece yarısı gece uykusuna geçiyor. Atak zamanı diye mi böyledir acaba. 4 aydan sonra düzene girer mi sizce ☹️